New Yorkish

Ja, denna dagen så tog jag mej till 14th st och promenerade bort, fyndade bl.a. ett par pumps för 5 $, sen gick jag ner på 1st ave, where I got myself a little something on my arm ;)

Började vandra west igen och hamnade på en liten loppmarknad, där hittade jag en typ Ful/Söt västmed sånna stickade typ renar och lite päls 10$....

Jaja sen så drog jag iväg till Harlem där jag skulle träffa Carolina, och även lämna lite onödiga saker jag inte ville släpa på. Hon va en söt prick.

Satt på hennes balle o tog ett glas vin och snackade me Harris, och sen kom även hennes roommate, en väldigt trevlig kvinna. klockan 23 kände jag att jag skulle dra, ensam blondin i ett svart kvarter, det är säkert inte farligt, mne jag är ju trots allt från lilla sverige....



Went to see this man today :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0