Nerd in Miami




Denna dagen har det inte regnat, skönt!!! Jag gick ner till stranden och jag har struttat omkring topless. allting var jättskönt! Vattnet var inte svvalkande utan det var skönt, det var liksom varmt. Helt underbart!

Däremot så har jag ju självklart brännt mej, i ansiktet, och typ på ena sidan av ryggen somehow. Ansiktet kommer snart bli fint.

Jag lämnade iaf stranden i god tid. Softade vid datorn duschade och käkade min goda pastasallad med kyckling bäbistomater avokado cashewnötter dressing.
Btw, så har ju börjat äta en brutal macka till frukost! Röstat fullkornsbröd, Whipped philadelphia, avokadooch kalkon, så jävla smarrigt!!

Iaf så softade jag ännu mera med en roommate från Kazakstan haha, vart ligger de liksom? Äh hon pratar bra engelska. Vi kollade på fantastic four. Sen när den var slut fick jag ett Hannah Montana anfall, jag letade igenom alla våra kanaler efter disneychannel.
Och jag är ju så jävla grym, Hannah Montana började precis när jag hittade disneychannel, utan att jag visste det, jag kände det på mej liksom.

Jag är ju förövrigt så jävla nördig, 20 bast och gillar Hannah Montana som är ett barnprogram! haha men jag tycker Miley Cyrus är så sköön! Sen så ser jag ju aldrig på de i Sverige, ska nog ta och tanka ner alla säsonger....

Nu 9.00pm äre nån sorts get together på hostelet. Får väl se vad detta är för någonting!

20 minuter kvar.... Hm

xx




Kommentarer
Postat av: Emelie

TÄVLING,TÄVLING,TÄVLING!:D

kolla gärna in min blogg så kan du vinna fina priser!:)

kram:D

http://www.cyreus.blogg.se

2008-09-25 @ 07:56:57
URL: http://cyreus.blogg.se/
Postat av: Emma

2008-09-25 @ 08:16:43
URL: http://tyrannosaurusrex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0