Multi internationell

När jag kom till mitt 10 bädds rum så var det här två engelska tjejer, två sköna australiensiska tjejer och tre tjejer från nederländerna. Dom kunde man liksom prata med!



Nu är alla dom borta, och här bor jag med två ryssar, två rispuffar, och två st från typ mellanöstern. Asiaterna är väldigt diskreta, dom är borta när man vaknar och  sover när man kommer tillbaka, och vill liksom inte vara till något alls besvär. Ryssarna, två söta blonda tjejer, som har varit här i USA sen i juni. MEN dom kan ju för fan inte prata engelska! Då kan man ju undra vad dom har gjort de senaste månaderna i ett land som hat engelska som modersmål. Dom har jobbat, men kunde inte förklara vad det var, riktigt usel engelska. Aja dom drar hem till ryssland imorn, då får vi se va för folk som dyker upp.


Idag sov jag länge, mest för att ha rummet för mej själv och slippa allt spring. Sedan så, mest för att hålla mej ifrån shoppingen så tog jag tåget en timma bort. Till Long Beach, New York är inte bara storstad utan kan också erbjuda riktigt vackra stränder. Det var mysigt solen sken och de var varmt. Jag såg det mest som en försmak på Miami.

När jag kom tillbaka duschade jag och gjorde mej iordning för en liten kvällspromenad på boadway. 40 blocks slutade det med, och iochmed ej promenadvänliga ballerina skor så tog jag bussen tillbaka igen.


Jaja nu ska jag väl sova, och ladda upp för nya äventyr imorgon.


xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0