Last day in NY

jaa, har väl pysslat en del med packningen inför imorgon, kollat upp bussgrejor från flygplatsen i Miami.

När jag va på century 21 i måndags köpte jag några trosor, och de var tamejfan de skönaste jag någonsin köpt, påminner lite om hanky panky, så jag återvände dit idag och köpte 5 par till bara 4 $ st....

sen strosade jag omkring lite, och beslutade mej för att åka till rockefeller centre och åka upp till top of the rock, 69 våningar, detta ist för emire state, för härifrån kunde man få nice pics av empire och central park. Jag va faktiskt rädd däruppe. shit asså, uppe i luften typ på taket av en av NY:s högsta byggnader. så länge jag bara kollade i kameran var de lugnt men kollade jag upp så blev det creepy. där var jag ett tag tills solen gått ner.

sen så tänkte jag turista lite mera och ta lite pics av time square by night. Shit that place is crazy. Folk överallt bara turister i stort sett...

Nu har jag faktiskt packat min väska, och mamma du skulle vara stolt om du såg hur fint jag har gjort. Körde samma taktik som när jag kom från london och rullade ihop varje sak. hur fint som helst är det i väskan. och jag tror att jag klarar vikten, really hope so. lite drygt att pynta övervikt.

nu är klockan sent här, har mobilen på rummet så jag har ingen aning om local time, men jag ska upp tidigt, åker härifrån 8.20 am...

Ska bli riktigt skönt att softa på beachen nu, det tycker jag att jag har förtjänat iochmed att jag jobbade bort alla vackra dagar i sverige!!!

Miami, here I come....

xx

Kommentarer
Postat av: Hanna

Heeeej Fihn!!

haha ahr du gaddat dig din jävel!Fan va nice =) lägg upp bild på den då!!

Du verkar ju ha det så jävla kul! Bra Fihn!

Saknar dig och tycker du ska lägga upp mer bilder =)

Puss älskar dig!!

2008-09-22 @ 11:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0