I love New York !!!!



A shit alltså vilket ställe. Tog the subway down to ground zero, där century 21 ligger. En riktigt stor designer outlet, jaa shit där fanns det men jag kände att jag fick hålla mej inom ramarna. Designer kläderna var ju billigare än orginalpriset, men fortfarande dyra för mej med begränsad budget. Besöket slutade i alla fall med två par all stars och en stor mysig tröja från triple 5 soul och några trosor.


Jag fortsatte promenera på broadway och hamnade helt plötsligt i soho, och råkade gå in på en Bloomingdales. Där hittade jag ett par gummi stövlar från Burberry, så jävla söta. Jag kunde inte låta bli. Det var ännu en lite för stor utgift. Haha är ju inte assmart, första dagen på typ"6veckors backpack" så köper ja ett par burberryskor....


I alla fall så är shoppingen helt störd här, men jag ska som sagt vara borta i 6 veckor och pengarna måste räcka. Så de kommande dagarna så ska jag bara göra gratis grejor. Fy fan va najs det är här.

JA, New  York är, de går inte att beskriva, helt underbart. Hit ska ja tillbaka snarast.


Ska sova


xx








 Gummistövlar är bra i Sverige!

Kommentarer
Postat av: Eve

Hej baby! =)

Du verkar ha fått en bra start på resan, föutom förseningen och bh:n då! Hoppas dessa 6 veckor blir helt underbara och ta vara på tiden, här hemma är de verkligen ISKALLT idag. Fortsätt skriva så man vet hur de går för dig, akta dig för gangsters och annan skit ;D PUSS OCH KRAAAM!

2008-09-17 @ 17:58:29
Postat av: Anna G

Hej!

Vad roligt att du skriver blogg, såg på facebook.

Vad spännande det låter med din backpacking och modigt!

Skriv mycket, så man kan följa din resa!

2008-09-17 @ 18:26:50
URL: http://encheeseburgerutanost.blogg.se/
Postat av: Segerberg

Åh! Vad underbart!!! :D

Jag tänker ju bara tillbaka på när jag var där i februari och det var heeelt fantastiskt! :).

Jag är så avundsjuk just nu, ska snart iväg till Volvo och slita arslet av mig, ugh! Ha en sjukt bra resa! :)

2008-09-17 @ 22:24:53
Postat av: Chris

Hej syrran.. Grymt i NY? Ring Carolina i NY hon ar megagrym hon har bott dar i 8ar och kan alla bra stallen... Vad e ditt US nummer?



Chris

2008-09-17 @ 23:28:08
Postat av: Elin



hej gumman!

skönt o höra att du kommmit fram o att det går bra för dig :) man är ju lite orolig när du är så långt borta helt ensam, men vad klarar inte carolina? du är modig som tusan o jag beundrar dig! blogga var en bra idé, då kan man följa dig lite iaf. hoppas du får en underbart trevlig resa så hörs vi längre fram. pussokram elin

2008-09-17 @ 23:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0