Hej

igår så gick jag o argentina-maia till stranden, det var riktigt hett där på förmiddagen! Sen började det regna riktigt mycket. Jag tog en dusch och lade mej i sängen för att kolla klart på Batman- The dark knight, som jag började kolla på när jag flög fårn sverige!
Riktigt bra film där, Heath Ledger gjorde en stor insats!

Sen så gick jag och köpte mej några öl och satte mej med hostel folket. Blev en riktigt trevlig kväll faktiskt!!!
Jaa, jag var säkert upp till 3.30 am eller något sådant!

Hm idag ska jag packa, har träffat lite fler sköna människor, några NY studenter, en London och en från Slovakien!

yeah yeah, ska ladda upp Miami bilderna på facebook!!!

taker care, going westside now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0