Grattis på föselsedagarna, eller födelesedagen ?

 Anna Koivusaari och Elin Skoog!!! klockan är nu ca 04.30 hos er, och många av er har antagligen slocknat efter ofantliga mängder alkohol! Jag hoppas att er maskerad blev en succé!!! Sorry I couldn´t be there :(

Idag tänkte jag att jag skulle utforska 5th avenue, ja började promera, och den va ju trist, sen kom ja ner till soho, som jag klart gillar bättre. Under mitt promenerande gick tankarna. Idag har inte varit en lätt dag!
På måndag åker jag till Miami, och behöver sommarkläder, men om typ 5 veckor ska jag hem till kalla Sverige och behöver då typ vinterkläder. I affärerna är det Fall season, och det är svårt att hitta sommarkläder.
Jag behöver inte shoppa i NY, jag ska vara i LA i 3-4 veckor. Jag kommer tillbaka till NY om några veckor och kan sätta sprätt på mina sista pengar då..... Jaja det var jobbigt, dagen slutadee iaf med 5 new items. Men det är lika bra att inte shoppa mera här. Jag har LA, och jag kommer tillbaka hit igen.

Det jag skulle vilja göra typ imorgon, är att åka upp i Empire State bulilding. Känns lite läskigt, 80 våningar liksom.

Jag har iaf skickat sms till er anna o elin nu, jag försökte skicka cheddarpopcorn till dej elin, ja tog kort på de som vi hade i godisautomaten här, men de gick inte så bra. så de fick bli ett bildfritt sms. Fuck shit!

Nu är klockan 22.30, och gud va sent, såhära sent kan ja ju inte vara uppe!

U take care!

xx

Kommentarer
Postat av: Elin



hej carolina!

haha vad synd att du inte kunde skicka cheddarpopcorn via mms till mig :D det hade vart roligt. tråkigt nog kom inte det vanliga smset fram men det gör ju inte så mycket! hoppas du har det trevligt i miami nu.. tiden går fort så ta vara på den! pussokram

2008-09-23 @ 14:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0