yogurtland

Vi va sega, hm eller framförallt jag. Jag är typ lite utmattad varje dag !

Stina gick iväg till bibblan för att arbeta med ett projekt arbete med deadline dagen därpå. Jag och Sanna, Stinas roomie stannade kvar. och gick en snabbis till la playa.

Sen så gick vich mötte Stina, på ett litet ställa som hette Zanzibar sår vi käkade.för min del blev de panini, med TRO DET ELLER EJ, avokado och kalkon.... PFFF ja komme rha ett helvete när ja kommer tillbaka till Sverige där det kanske inte finns jättefina avokadosar varje dag!

Sen så promenerade vi till dessreten ! Yogurtland!!!
Detta är ett ställe som man köper glass i lösvikt. yoghurtglass i olika smaker som man tappar upp, sedan går man vidare till en buffé med frukt, godis strössel och toppingar !! Hur gött som helst.

Sen var vi alla helt slut. Jag hade tandverk. Tror ja håller på att få nån sorts visdomstand. Det verkar som satan när jag har käkat ! Plus att jag är lite förkyld !

over n out








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0