Underbara New York


Dagen var så skön det är nästan November. Jag gick i bara en cardigan hela dagen utan att frysa. Sådan underbar höst. Helt perfekt är den. 10-15 grader. Lika som förra året i London när man kunde sitta på uteserveringar i December. Att sitta på ballen i bara t-shjirt och ta en cigg utan att frysa den 28 oktober !


Jag gick runt och gjorde sista shoppingen. Jag köpte faktiskt bra grejer, men det gick väl på en del!


Men Det är så vackert. Alla nyanser på träden, och temperaturen. Det känns som harmoni!


När jag kom tillbaka villa Carolina ta med mej till ngt local place i Harlem. Haha hon flyttade dit när jag va här sist och har liksom aldrig vart i området. Bara stressat med skolan och allt. Anyhow så snurrade vi runt ett tag och hamnade på nån local pub. Men de va sådär kass service. Eller de va underbemannade. Men vi hade ett litet nice session där. Käka lite dessert och så.


Sen natten gick till packningen, som tur var så var det dokumentär om Heidi Klums liv samtidigt.


Jag kände mej väldigt kluven. Just nu det här vackra vädret och underbara New York, kändes väldigt trist att lämna. Samtidigt som det ska bli jätteroligt att komma hem. Men jag känner verkligen att New York fick en speciell plats i mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0