softa

ja, denna dagen vaknade jag upp, gjorde frulle. omelett på äggvita med jorgubbar, rostad macka med kalkon whipped philadephia avokado och fresch basil, yoghurt med albran o jordgubbar!!

sen tog jag bussen till gamla härliga hermosa. kidsen är i skolan och det var inte alls mkt folk där. Jag solade topless, som faktiskt är olagligt här, men jag kör på tills någon säger till. Då är det bara att lägga på lite svensk accent och förklara att man är turist och inte hade någon aning om detta, och bara vara förstående och sätta på sej bikinin, haha man kan liksom bli arresterad för det!

de gick bra, så lade jag mej på sidan så man inte såg några tuttar alls, så kom det en typ snorhjärsssurfare, kansk 16-18 år nånting springandes stirrandes på mej och han ropar til lsina polare
- hey look at that, a naked girl !
och dom svarade
- yeah passed out .

haha , jag låtsades sova. o dom sprand ut för att fånga en bra våg!

Jag kom tillbaka och pete var hemma. Jag tog mej ett iskallt glas rosévin. Gud finns det något bättre efter en dag på stranden.!

annars har vi bara softat , och jag fick reda på att Rory Gallagher en jätte stork musiker är pete´s kusin! och detta är slash idol! coolt de! men han dog -95

imorn ska vi ha bbq, så vi har bjudit över kanske 10 pers, de blir mys så jag och pete ska fixa och dona med mat osv imorn!!!

nu ska jag sova!!

kramar

Kommentarer
Postat av: anna g

ho ho,

hur ar vadret dar borta?

kommer pa fredag vid 7tiden till L.A, vi far horas da i helgen !

2008-10-07 @ 10:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0