lyxgokkish


Jag va väldans sötsugen, och sån finns det en kedja som heter cinnabon här, där de säljer typ kanelbullar. Och det luktade liksom kanelbulle vart jag än gick så jag va tvungen., mm smarrigt va de!


Sen ville jag ha mer godis! Lösgodis är inte vanligt här. Men jag kom till någon lite boutiqe där som faktiskt hade lösgodis. Jag har haft en väldig aptit för M&M:s under denna vistelse. Här hade dom då detta på lösvikt. Ah va najz tänkte jag, det blir ju säkert billigare. SÅ jag slängde i lte ploppar i en påse.

Jag gick och betelade. Det var verkligen inte en stor påse, verkligen inte!

En flaska vatten och den påsen gick på 10 dollar, det är ju fanimej typ 75 spänn haha !


Men men  än en gång uppskattar man sverige! Vi har typ ASBILLIGT lösgodis!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0