Last day in Miami

Ja, denna dagen spenderades i mitt rum packandes, och det gick inte snabbt vill jag lova. Jag hade inte asmkt motivation för att packa.


Men men det gick bra, senare på eftermiddagen tog jag och London Gerogie, en liten promme. Gick till urban outfitters och jag hittade en liten svart en på rean. Sen gick vi till steve madden, och jag har hittat underbara stövlar! OMG!!!! Men dom kostade 300 $ så om jag har så mkt kvar när jag kommer tillbaka till NY så klipper jag dom, så jävla fina!


Vi gick till stranden, och sedan till Liquer storen och handlade lite. Jag packade klart och vi tog några drinkar, sedan for vi in till Miami downtown. Det var väl inte så mkt att ha men vi gick iaf till hooters och drack lite öl.


Det stängde 12pm så vi åkte tillbaka till south beach och de andra gick ut och jag är inte 21 så jag gjorde det inte!

Jag hittade en trevlig människa som jag hade en lång trevlig konversation med om livet. Det var en riktigt bra konversation. Han var en fin människa, lite kristen sådära, men ville säkert inte en fluga förnäm. Sen kom de andra britterna från klubben och vi gick tillbaka tillhostelet och softade.


Jag hade lite svårt att slappna av för att jag skulle upp 9am, jag brukar ha svårt att sova när jag ska upp till viktigta grejer, så jag va inte i säng förrän 5pm. Men men har en 5 timmars flight framför mej, sova lite dära då!!!!


Ok, California here I come!


Jag känner mej så lycklig. Jag har varit ute ca två veckor, och det känns som ett halvår, allting är så underbart, och jag har träffat alla dessa underbara människor från alla världens hörn! Och jag har 4 veckor kvar, det känns så underbart. Jag har gick på flygplatsen och tänkte på det och log för mej själv! Ett stort belåtet leende!


Take care


xx


Kommentarer
Postat av: nea

skönt o höra att du har det så bra karroliiina! :)

fortsätt o njut!

puss o kram

2008-10-02 @ 22:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0