Kort natt ?

Jag lyfte från LAX 23.25. Första gången på denna resa som jag inte fick fönsterplats, Jag hamnde mellan två stora karlar. >Det är faktiskt lite småjobbigt när man somnar som en stock och inte riktigt har någonstans att luta huvudet mot, who knows jah kanske har myst med karlarna i sömnen.

Anyhow flighten till Atlanta tog typ 4 timmar. Och då var man ju tvungen att vakna upp igen och vara vaken i 2 timmar. Nästa flight tog 2 timmar och jag somnade som en stock..  Väl framme i NY var ju kklockan halv 11, jag tog taxi till manhattan, och han kunde inte norra manhattan så bra. men jag visste vart vi skulle.
Jag kom upp till lägenhetn och jag somnade igen hur trött som helst.

Sedan tog jag mej ut i city, jag har saknat NY. Det var skönt att komma hit igen!!

Jag fyndade ett par herr cheap monday på Urban Outfitters 10 dollar !!! Hur bra som helst.

Sen så käkade jag på en Mexikansk restaurant. När jag skulle tillbaka träffade ja en svensk tjej som plankad ein mej på subwayen, det spöregnade och det fanns ingen biljettautomat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0