In LA

Flög igår till LA, med United airlines, dom SÖG!! dom flyger ja aldrig mera med, först fick ja stå i kö 20-30 minuter för att checka ina, och då när jag checkar in så får jag betala 15 dollar för min väskjävel! Continental har vart bäst hittils! snabbt och smidigt, och gratis mat på planet!

Lotta kom och hämtade upp, och haha det regnade när jag kom , här i LA hade det inte regnat på över ett år. A det duggade lite grann i typ en timma, and that was it!

Vi for iaf iväg på en liten fest med lottas tjejer vi drack vin och käkade. de va mysigt. på vägen hem gav jag det svenska förslaget med fyllemat. haha så vi stoppade på mc donalds o handlade lite!!

Sedan sov jag jättegott!

Idag har det vart fint väder, jag och lotta åkte och handlade så jag har mina frukost grejer och allt. sen har jag lagat mat, chili con carne. Pete är helt frälst!

Aja nu ska jag väl ta mej en bira o lägga mej i trädgården och softa!!

take care.







 Back with aunt Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0