Hollywood

idag har jag vart upp i Hollywood och Universal och härjat lite. Riktigt het dag. Menjag trodde ju att de skulle vara liet svalare som de vart tidigare dagar denna vecka. SÅ jag satte på mej leggings och uggs, MMM SKRATTA PÅ MAMMA OCH PAPPA!!!!

anyhow så vare värsta värmeböljan. men som tur va hade jag me mej sandals!

de va e mysig dag minsann !

och jag har blivit helt usel på att uppdatera här. men dte har väl inte hänt asmkt de senatse dagarna.

i söndags va jag anna brandon och daniel och bowlade. jag glömde min kamera och därmed är det inte lika kul att skriva inlägg när man inte har bilder.

Vi hade kul iaf. Jag va grym i början. Men efter ett par öl är man inte lika grym på bowling!

imorn blire galejj och två vänner från london som jag träffa i Miami ska kommav !

vi blir nog kanske 15 pers. de blir skoj !!!! Wiho

btw så väntar jag tvillingar som ni kanske ser på bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0