God I´m so easy!

gick idag för att kika litepå shoppingen, och inne på amerikanske malls så har dom massa försäljare som säljer olika greje som plattänger och smått krims krams typ nagellackgrejs osv.

ja iaf så äre väl nice med folk som leker lite med håret gratis och med hhandmassage osv. Men jag lyckades ju falla två ggr!!!!!! forst vare en tjej med nån sorts nagelkit som var stärkande och men fick fina glansiga naglar, och dessutom så hade det varit med på oprah i måndags! Aja ja kör väl på de då, menn så vare ju självklart kampanj så jag köpte två uppsättningar haha!!

Sen var dte en til, denna gången var det bodyscub och självklart föll jag för dettt aockså, dessa tjejer kan sin grej och älskar sin produkt och demostrerar jättebra, och jag lyckas bli farschinerad.

A jag spenaderade lite mer än tänkt, på saker som inte alls va tänkt, dvs inga kläder skor ochaccesoarer! Haha, ja hade lika gärna kunnat köpa steve madden stövlarna idag, som dessutom var 20 $ billigare här i CA...

it is what it is, nu ska jag böörja packa ihop mina grejer reser ju till LA imorn !!!! wiho, jag längtar!!!!

hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0