Flygplats again



Jaa, man är ju lite grym på att packa!! 50 pounds/23 kg per väska *2... Jag vägde väskorna innan jag checka in dom. Den ena var exakt 50 pounds, och den andra va typ 53 eller något, så jag tog ur ett par skor och en påse med smutskläder och la i hanbagaget. Perfekt !! Det kan man kalla fingertoppskänsla !


Iaf på flygplatsen så såg jag massa sånna dära konstiga judar. Sånna med fula hattar, blottar-rockar, och stora skägg alternativt såna lockade polisonger som ser ut som två hundöron på en cockerspaniel.

M, och det kryllade av dom. Varför msåte dom ha likadana kläder för ? Iaf av typ 50 gater, så skulle alla dessa judar med blottar-rockar och hundöron med samma plan som jag.

Detta resulterar i att dom typ stoppar upp när man går på flyget för att dom ska vika ihop sin jävla blottar-rockar och lägga upp dom. Haha lite grining !!

Men seriöst va e grejen med pollissarna ? Det ser ju verkligen inte maskulint ut med axellånga pollissar som dom typ lockat med en locktång. Stackare!! Hoppas dom nån gång får ha sjyssta kläder !!


See u soon fellers !


Kommentarer
Postat av: Eve

Lilla Carro, de är inte judar, de är amish-folk :D

2008-10-29 @ 23:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0