Back in swe

Jaa här i Sverige kan man minsann inte springa runt i bara kofta !!!

Kvällen då ja kom hem, kom de massa HOES till mej. Det var trevligt, Jag hade vart vaken i typ 30 timmar och var övertrött och kände mej lite charmig! haha

hanna och sara satt som två barn vid en julgran, vid min resväska och beskådade skora !

ikväll vare nice session. Vi skulle fikat på pims, men de va fullt, så vi hamna på Voda. det var 16 års bogrens och student fest som utsikt, haha riktigt underhållande. Jättetrevligkväll och jag min gamle tok drack treglas rödvin.
Mm men efter 3 veckor men White Zinfandel i värme vare faktiskt gött med rödvin. det är lite värmande i kalla tider !!

Tack för ikväll tjejor. Mer av detta ! Är jättekul att vara hemma!!!



Kommentarer
Postat av: nea

ja, mysigt som sjutton var det :D

2008-10-30 @ 11:09:04
Postat av: ela



någon dag när du inte ser ska jag sno din väska! (bara så du vet)

2008-10-30 @ 23:38:51
Postat av: Majs

och jag ska sno alla dina skor, myhy

2008-11-03 @ 00:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0