weekend

Jobba. Började i fredags klockan 17.00. Jag och Magnus var kvar sist och stängde. vi tog en taxi cirka 04 tiden. Jag hade jobbat hela kvällen utan hålfotsinläggen, och hade så ont i benen så jag somnade inte på ett bra tag.

1-2 timmar senare skulla jag upp igen, pappa körde upp mej och Daniel till jobbet. Lunch, jag skulle vart ledig mellan 15-17 egentligen, men så blevv det inte.
Jag fortsatte, och jobba massa timmar till. jag stämplade ut 03.30 ungefär, och jag har för första gången i min billingehushistoria stängt baren själv, och gjorde stora baruppgöret bankade pengar och så :D. Det är sånt som bara de fastanställda i stort sätt gör i vanliga fall.
Jag hoppas jag gjorde allt rätt, pengarna stämde iaf. Bra drille vare i helgen också !!

Idag, söndag har ja lite ont i fötterna. Konstigt ? Ne, 16 timmars arbete med cirka sammanlagt en halvtimmas sittpaus. De va längesedan jag körde ett sånt grispass. Men men är ju  TIM-hora just nu.

over n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0