Viernes

vaknade upp hos familjen koivusaari med lillebror tätt intill. Jag begav mej till min frisör Eva-Lena för att toppa håret lite.

Jag gick sedan hem och käkade lite och tjöta lite me mami. Så promenerade jag upp till ungdomsmottagningen, de hade en ny barnmorska. Hon va jättetrevlig !!!

Så promenerade jag hem igen, käkade lite med papi, så åkte vi ut och övningskörde en sväng. Mörk krokig landsväg !!

När jag kom hem så begav jag mej till after worken på scandic, ekström var nämligen på besök i staden, Jag var inte det minsta alkoholsugen, och köpte därmed den dyraste lokan genom tiderna, 35 kronor, iochmed att jag inte åt av afterworkmaten.
Träffade även några sköna boyz där.

Jag och Ekström gick upp till koivusaari en sväng, jag snodde lite mat och pepparkaka. Sebban anna och hanna skulle bege sej till havstena, vilket jag inte var sugen på. Så jag tog sällskap med anders och emelie hem till mej, han hade nämligen en bag in box ståendes hos oss.  De skulle bege sej till vasastan, vilket jag heller inte var sugen på.

Min granne daniel ringde, hemma hos han satt även Kim och Magnus och krökade, jag gick över dit och sällskapade.

Jag följde med ut på krogen och jag och det starkaste jag drack den kvällen var red bull, hur najs som helst vare.

Vi 4 gick sedan hem till daniel igen, och det kan nog vara den längsta promenaden från stan till trängen genom tiderna.
Väl därhemma satt väl mest jag och kim och skrattade åt magnus och daniels fyllediskussioner.
Jag kom strax innan 06.00 och där också till sängs.

Hann med mycket denna dagen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0