tissepisse

jag hade körlektion idag, jag hade tappat en hel del med uppsikt avsökning fartanpassning lalalalala..... jag körde med cleas syster, jag körde till och med mot rött hahah...

när jag kom hem kollade jag på 6 avsnitt av gossip girl säsong två hm 40*6= 240 minuter, 240 / 60 = 4h... okej 4 timmar. bra tillbringad dag där i soffan azzzzzzzzzzzå.

Jag gick sedan till daniel och softa lite, han hade tvättstugan, men hade råkat ta en arg grannes tid av misstag....

vid cirka 8 snåret satte  vi på oss rekordeliga kläder och tog vara på kvällen, vi gick till mummel och delade en flaska rötjut och käkade lite nachos. De va nice.... Trots att vi var de enda gästerna där...

när vi kom tillbaka kollade vi på två entourage avsnitt och somnade sedan som små lamm....

zzzz....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0