Homecoming

Vi åkte från sthlm och stannade till på systembolaget i Laxå och handlade lite inför kvällen. Gulligt systembolag. Som en lite Liquer store...

Vi åkte sedan till nybyggade jättefina ica maxi i skövde och handlade lite snask till kvällen.
Vi gjorde lite snittar och lite frukt och smått och gott..

Folk började komma efter ett tag.... Vi hade jättetrevligt. Hur kul som helst att träffa mina boys, de va längesedan!!!
Vi höll väl igång till halv 3 jag deckade, Jetlagen satte sej nog lite på fyllan, jag hade sönder glas och spillde ut öl  haha. Men jag va klar i huvudet. Men motoriken sög. !
Man kanske inte är så bra på att kasta champagneglas när man druckit.

jaja kvällen var iaf kanon !!!!!!!!!

Tack alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0