Hej och hå

Att jobba igårgick jävligt bra. Var i mkt bättre form än vad jag trott.

Jag va grym helt enkelt !! :P Nee men första dagen däruppe på typ ett halvår. och praktikanterna vände sej till mej... det var trots allt inte så mkt som hade förändrats, bara att man var ännu mera underbemannade än sist!

när ja kom hem, kikade jag på valvakan lite, somnade där till fredrik och filip. Sen vaknade jag till av massa glädjegråtandes människor vid time square, då obama vunnit.

Jag gick upp ur säng typ halv tre och käkade lite. Sen så har jag bara legat och bläddrat i gamla klick och sofis mode tidningar, som mor min sparat!

Nu ska jag gå till min granne daniel och dricka lite vin.

ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0