Fridag

jag gick upp i hyffsad tid.. käka frulle och sånt så skulle jag ta mej ett bad för jag kände mej lite lortig, jag råkade somna i badkaret :/

sen så gick jag till daniel, och vi tog oss ner till staden för att hitta på något. Först systemet jag köpte ut åt anna K :D
sen gick vi och satte oss på voda och drack lite kaffe.

jag lämnade honom sedan där och tog steget hemåt. Jag och mami och papi skulle nämligen ut och äta på husaren.

Dte var trevligt. God mat gott vin mysigt.

När jag kom hem igen gick jag till daniel, där var även kim, och sedan entrade även anna l, elin pitti marien och evelina...

trevlig kväll blev det. jag tror dock att jag ska sluta dricka ett tag, jag har blitt så lättpåverkad och har minst lika kul nykter.

hemgång sedan i kraftig motvind..

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0