24:e december

Jag körde hem Daniel till Mariestad. Och åkte sedan hem la mej i sängen med dator och tv. Somnade till då och då. Hämtade mamma från jobbet, käkade lite, så gav jag dem julklappar mamma fick dyrschampo som hon annars inte unnar sej och en parfym, pappa fick en GPS. Jag fick ett kollegeblock och några färgade kulspetspennor som ja önskat mej !


På kvällen hämtade jag upp Linnea och vi åkte till familjen skoog och myste lite, därefter åkte jag elin och Linnea till Pitti och myste lite mera, de blev en del skratt där.


Kommentarer
Postat av: marie.

MYYS! :) PS VA MED I MIN TÄVLING, STOR CHANS OCH VINNA DEN PARFYM SOM ÄR PÅ BILDEN, KOM IGEN NU! :)

2008-12-26 @ 14:23:40
URL: http://mariearakji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0